Евроинс няма да обезщети клиентите на фалиралия „Дрийм Холидейс“

Евроинс няма да обезщети клиентите на фалиралия „Дрийм Холидейс“

Причината за това е посочена в сайта на застрахователната компания „Евроинс“, която е прекратила през април тази година сключената застраховка на туроператора заради неплатена вноска.

На сайта на „Евроинс“ се отбелязва: „Считано от дата 28.04.2022 г., „ЗД Евроинс” АД прекратява застрахователния договор, поради неплащане на застрахователната премия. Уведомлението е изпратено до туристическа агенция „Дрийм Холидейс БГ“ ЕООД, с копие до Министерство на туризма.

„ЗД Евроинс“ АД ще изплати полагащото се застрахователно обезщетение на клиентите на „Дрийм Холидейс БГ“ ЕООД, имащи неосъществени туристически пътувания по сключени и заплатени договори за туристическо пътуване в периода 09.02.2022г – 28.04.2022г.“

Туристите, които имат сключени договори с туроператора и са платили след тази дата, са посъветвани да отправят претенциите си за обезщетение директно към „Дрийм Холидейс БГ“.