СЕМ погна „Капките“

СЕМ погна „Капките“

Съветът за електронни медии (СЕМ) се сезира по сигнал за скрита реклама в Нова телевизия. Става дума за шоуто „Като две капки вода“. По време на предаването актьорът и водещ Димитър Рачков, легендарният Христо Стоичков и музикантът Горан Брегович няколко пъти споменават името на хазартен оператор, без никъде на екрана да е посочено, че става дума за регламентирана реклама.

ТВМЕДИА припомня, че именно трите лица са участници в популярна реклама на съответния хазартен оператор.

Предстои СЕМ да уговори среща с шефът на НАП Румен Спецов, на която да се изкоментира темата за хазарта в медиите. Соня Момчилова, шефка на медийния регулатор е на мнение, че трябва да се свие до минимум рекламата на хазарт по телевзията.